TOShKENT, 12 yanv — Sputnik. Facebook ijtimoiy tarmog‘i asoschisi Mark Sukerberg sayt siyosatida yuz berishi kutilayotgan o‘zgarishlar haqida e’lon qildi. Ma’lum bo‘lishicha, o‘zgarishlar odamlar o‘rtasida muloqotni mustahkamlash va taniqlik foydalanuvchilar kontentini kamaytirishga qaratilgan.
Shuningdek, kompaniyalar, brendlar va OAVlar tomonidan qo‘yiladigan postlar soni esa qisqartiriladi va ular tomonidan qo‘yiladigan postlar soni ham "odamlar orasida muhim aloqalarni yo‘lga qo‘yishga yordam berishi" kerak.
"Bu singari o‘zgarishlarni kiritar ekanman, odamlar Facebookka kamroq vaqt sarflashlaridan umid qilaman, shuningdek, saytga kirish uchun vajlar soni ham kamayadi. Ammo, mening umidlarim shundan iboratki, Facebookda o‘tkazayotgan vaqtingiz yanada qimmatli va foydali bo‘ladi. Agar biz to‘g‘ri qaror qabul qilgan bo‘lsak, ishonchim komil, bu hamjamiyat uchun ham samarali kechib, istiqbolda biznesimizga faqat foyda keltiradi", — deb xotima qilgan Sukerberg.