Tashqi reklamani monitoring qilish tizimi ishga tushadi

© Sputnik / Artur Lebedev / Mediabankka o‘tishReklama, banner. Illyustrativ surat.
Reklama, banner. Illyustrativ surat.  - Sputnik O‘zbekiston, 1920, 04.09.2023
Obuna bo‘lish
O‘zbekistonda tashqi reklama va ijtimoiy axborot aylanish sohasidagi munosabatlar takomillashtiriladi.
TOShKENT, 4 sen — Sputnik. O‘zbekistonda Tashqi reklamani raqamli monitoring qilish tizimi ishga tushadi. Bu haqida Vazirlar Mahkamasining qarori qabul qildi, deb xabar qilmoqda O‘zA.
Qarorga muvofiq, 2023-yil 1-dekabrdan boshlab tashqi reklama bozori ishtirokchilari uchun “Tashqi reklama” raqamli monitoring elektron tizimi joriy etiladi.

“Tashqi reklama” tizimida, xususan, quyidagilar belgilanadi:

2023 yil 1-dekabrga qadar tashqi reklama va axborot obyektlari (konstruksiyalari) xatlovdan o‘tkaziladi va ular ustidan doimiy nazorat o‘rnatiladi.
Davlat mulki bo‘lgan yer uchastkalarida va binolarda reklama joylari ommaviy oferta shaklida “E-auksion” elektron savdo platformasi orqali sotiladi. Auksion g‘olibi bilan alohida ijara shartnomasi tuzilmaydi;
Xususiy, ijaraga berilgan yoki nodavlat tashkilotlarga tegishli bo‘lgan yer uchastkalari, bino va inshootlarida hamda transport vositalarida reklama joylashtirish huquqini beruvchi Reklama joyining pasporti YaIDXP axborot tizimi orqali beriladi;
Reklama joyi pasportlarining amal qilish muddati davlat mulki bo‘lgan bino va inshootlar uchun 2024-yil 1-dekabrgacha va yer uchastkalari uchun 2030-yil 1-dekabrgacha etib belgilanadi.
Undan tashqari, 2023-yil 1-dekabrdan boshlab ijara haqining stavkalari bir kvadrat metr uchun Toshkent shahrida bazaviy hisoblash miqdorining 20 foizi, Qoraqalpog‘iston Respublikasi va viloyatlar ma’muriy markazlarida 10 foizi hamda boshqa hududlarda 7 foizi miqdorida belgilanadi.
Yangiliklar lentasi
0