https://oz.sputniknews.uz/20210122/Respublikadagi-maktablar-avoliga-arab-8ta-toifaga-blingan--vazirlik-15845287.html
Maktablar ahvoliga qarab 8ta toifaga boʻlingan – vazirlik
Maktablar ahvoliga qarab 8ta toifaga boʻlingan – vazirlik
Eng ogʻir vaziyat - kichik maktab filiallarida boʻlgani sabab, ushbu filiallar oʻrniga katta sinflar ham oʻqishi mumkin boʻlgan 200 oʻrinli maktablar qurishni... 22.01.2021, Sputnik Oʻzbekiston
2021-01-22T16:15+0500
2021-01-22T16:15+0500
2021-01-22T17:29+0500
jamiyat
/html/head/meta[@name='og:title']/@content
/html/head/meta[@name='og:description']/@content
https://cdn1.img.sputniknews.uz/img/07e4/0a/0a/15156945_0:4:1248:710_1920x0_80_0_0_f9caa8d26586bb708c562797c482c0fe.jpg
TOSHKENT, 22 yanv – Sputnik. Oʻzbekistonda maktablar umumiy holati, mavjud infratuzilmasi va boshqa koʻrsatgichlari boʻyicha oʻziga xos sifat toifalariga boʻlingan va ularni yangilash vaziyat eng yomon boʻlgan joylardan boshlanmoqda.Bu haqida Xalq taʼlimi vaziri oʻrinbosari Ibroxim Jurayev AOKAda boʻlib oʻtgan matbuot anjumanida."Maktablarning infratuzilmasi boʻyicha, yaʼni talab etiladigan oʻquvchilar sigʻimi, sport zali, filiali, isitish tizimi, umuman maktabning toʻliq faoliyati uchun zaruriy sharoit holati boʻyicha tahlillar mavjud.Ochiq aytish kerak, oʻta ogʻir va ogʻir holatlar ham mavjud. Oʻta ogʻir toifaga maktab filiallari kiritilgan. Ahvoli ayanchli boʻlgan maktablarimiz ham bor. Oldin aholini hashar yoʻli bilan jalb etish orqali 20, 30, 50 ta bolaga moʻljallangan maktab filiallari qurilgan.Endi bu filiallar oʻrniga shu mahalla va atrofda yashaydigan 5-11 sinf oʻquvchilari uzoqqa qatnab oʻqimasligi uchun kamida 200 quvvatga ega maktablarni qurish rejalashtirilgan.Buning yana bir eʼtiborli jihati — yaxshi, zamonaviy maktab boʻlganidan soʻng malakali oʻqituvchilarni jalb qilish imkoniyati mavjud boʻladi", - deydi vazir oʻrinbosari.2018-2020 yillarda respublika boʻyicha 294 ming qoʻshimcha oʻquvchi oʻrni yaratilgan. Bugungi kunda Respublikada 10 mingdan ortiq maktab faoliyat yuritmoqda.
https://oz.sputniknews.uz/20201203/Navoiyda-talim-sifati-past-blgan-26-ta-maktab-direktorlari-ishdan-olindi-15528864.html
Sputnik Oʻzbekiston
info@sputniknews-uz.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
2021
Sputnik Oʻzbekiston
info@sputniknews-uz.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Yangiliklar
uz_UZ
Sputnik Oʻzbekiston
info@sputniknews-uz.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputniknews.uz/img/07e4/0a/0a/15156945_0:0:1248:785_1920x0_80_0_0_db72723504f3f654c22c0cad089c2981.jpgSputnik Oʻzbekiston
info@sputniknews-uz.com
+74956456601
MIA „Rosiya Segodnya“
Maktablar ahvoliga qarab 8ta toifaga boʻlingan – vazirlik
16:15 22.01.2021 (yangilandi: 17:29 22.01.2021) Eng ogʻir vaziyat - kichik maktab filiallarida boʻlgani sabab, ushbu filiallar oʻrniga katta sinflar ham oʻqishi mumkin boʻlgan 200 oʻrinli maktablar qurishni rejalashtirgan.
TOSHKENT, 22 yanv – Sputnik. Oʻzbekistonda maktablar umumiy holati, mavjud infratuzilmasi va boshqa koʻrsatgichlari boʻyicha oʻziga xos sifat toifalariga boʻlingan va ularni yangilash vaziyat eng yomon boʻlgan joylardan boshlanmoqda.
Bu haqida Xalq taʼlimi vaziri oʻrinbosari Ibroxim Jurayev AOKAda boʻlib oʻtgan matbuot anjumanida.
"Maktablarning infratuzilmasi boʻyicha, yaʼni talab etiladigan oʻquvchilar sigʻimi, sport zali, filiali, isitish tizimi, umuman maktabning toʻliq faoliyati uchun zaruriy sharoit holati boʻyicha tahlillar mavjud.
Maktablar holatini birma-bir koʻrib, xatlovdan oʻtkazib, oʻzimiz uchun alohida kategoryalarga ajratib olganmiz. Oʻta ogʻir, ogʻir, oʻrta, yaxshi va juda yaxshi – degan toifalarga ajratib olganmiz.
Ochiq aytish kerak, oʻta ogʻir va ogʻir holatlar ham mavjud. Oʻta ogʻir toifaga maktab filiallari kiritilgan. Ahvoli ayanchli boʻlgan maktablarimiz ham bor. Oldin aholini hashar yoʻli bilan jalb etish orqali 20, 30, 50 ta bolaga moʻljallangan maktab filiallari qurilgan.
Endi bu filiallar oʻrniga shu mahalla va atrofda yashaydigan 5-11 sinf oʻquvchilari uzoqqa qatnab oʻqimasligi uchun kamida 200 quvvatga ega maktablarni qurish rejalashtirilgan.
Buning yana bir eʼtiborli jihati — yaxshi, zamonaviy maktab boʻlganidan soʻng malakali oʻqituvchilarni jalb qilish imkoniyati mavjud boʻladi", - deydi vazir oʻrinbosari.
2018-2020 yillarda respublika boʻyicha 294 ming qoʻshimcha oʻquvchi oʻrni yaratilgan. Bugungi kunda Respublikada 10 mingdan ortiq maktab faoliyat yuritmoqda.