“Avval Qozonda, keyin Moskvada Millatlar teatrida spektaklqo‘ydim, keyin multfilm ssenariysiniyozdim. Shunda animatsiya sohasida katta muammo mavjudligi ma’lum bo‘ldi. Qahramonlarni jonlantiradigan ijrochilar, animatorlar yo‘q. Shu paytga qadar kinematografiyada katta xatoga yo‘l qo‘yilgan, ya’ni animatorlar rassomlardan tayyorlangan. Ilgari multfilmlar chizilganligi sababli animatorlar chizishga qodir bo‘lishi kerak deb ishonishgan. Ammo bugungi kunda animatsiya kompyuterga asoslangan, shuning uchun dasturchilar animatorga aylanishdi. Menda aktorlar animator bo‘lishi kerak degan fikr paydo bo‘ldi, chunki ular obraz yaratishni, Stanislavskiy tizimini bilishadi. Ular kompyuter dasturini o‘zlashtirishlari kerak xolos”, - deydi Timur Bekmambetov.
“Toshkentda birinchi animatsiya maktabi shunday ochildi. U yerda o‘qish bir yil davom etadi - 4 oy nazariya va 8 oy amaliyot. Bitiruvchilar loyihamizda ham ishlab, ham o‘qiydilar. Xo‘ja Nasriddin haqida multfilm suratga olishga qaror qilgan vaqtlarimda, bu jarayonlarni tasavvur qilish ham qiyin edi”, — deydi rejissor.
“Biz Xo‘ja Nasriddin siymosi milliy boylik hisoblangan barcha mamlakatlar animatorlari tomonidan bu multfilm yaratilishini ta’minlashni rejalashtirganmiz. Xo‘ja Nasriddin nafaqat O‘zbekistonda, balki, Ozarbayjon, Qozog‘iston, arab davlatlari va hatto Xitoyda ham milliy boylik xisoblanar ekan”, — deya aniqlik kiritdi u.