Sentabr oyida yo‘l o‘tkazgichning birinchi uchastkasi bo‘ylab - Choponota ko‘chasidan Kichik halqa yo‘ligacha harakatni boshlash rejalashtirilgan.
Yil oxirigacha ishchilar butun obyektni qurib bitkazishni rejalashtirmoqdalar, haydovchilar poytaxt markazidan Sergeliga to‘g‘ridan-to‘g‘ri borishlari mumkin.
Yo‘lning bir qismida asfalt yotqizilgan, yoritish ustunlari va yo‘l to‘siqlari o‘rnatilgan. Shu bilan birga, Toshkent shahar hokimligi o‘tgan bir yil mobaynida loyihada bir qancha muhim o‘zgarishlar ro‘y berganini, ular ham xarajatlarga, ham muddatlarga ta’sir qilganini ma’lum qildi.
Xususan, ko‘prikning o‘zi qurilishi texnologiyasi qayta ko‘rib chiqildi: bloklar troslar bilan tortilgan bir metr qalinlikdagi monolit plitalarga almashtirildi, bu esa strukturaga katta kuch va barqarorlik beradi.
Ko‘prikni ikki metrga - 5,5 dan 7,5 metrgacha ko‘tarildi. Bundan tashqari, yo‘l o‘tkazgich hududida joylashgan kommunikatsiyalarni, shu jumladan gaz quvurini qayta yotqizish yoki almashtirish ishlari olib borilmoqda.
Qurilish tugagandan so‘ng, Toshkent markazidan Sergeligacha bo‘lgan vaqt ancha qisqartiradi. Sergeli metro liniyasi ochilgandan so‘ng, bu poytaxtning janubiy tumanida transport infratuzilmasini yaxshilashga mo‘ljallangan ikkinchi yirik loyihadir.
Toshkentning eng muhim infratuzilmaviy obyektlaridan biri qanday ko‘rinishda – bu haqda Sputnik O‘zbekiston muxbiri lavhasida.